Máme nový game voice server

11.06.2013 00:11

    Zdravím po dlouhé době mám pro vás novinku.
Nějaký čas jsem řešil jak zprovoznit TS3, aby to bylo za darmo. Sice se mi to povedlo, ale bylo to postavené na tom, že server byl zapnutý jen, když běželo moje PC. Takže to není zrovna nic moc. Pak jsem brouzdal na google a našel jsem free voicer. 
 

GSC - The Total Gaming Client

www.getgsc.com/

tady máte návod: 
1) stáhnout klienta a nainstalovat
2) vytvořit accont ( na email příjde activační kód )
3) přidat přítele podle nicku
3) připojit se na voice server podle názvu, nebo ip
4) nastavit si v liště audio mikrofón atd.

A 200 slotový server je vám plně k dispozici.

můj nick: j4koub3kcze
server: Czech Veteran Commando ( ip: 195.122.135.222:8041 )

 

 

Diskusní téma: Máme nový game voice server

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek